literatuuronderwijs is taalonderwijs!
Artikelen
  • 1978-04-07Ongeveer–kultuur II
  • Zie ook
  • bemoeizucht, wetenschappelijke c.q. pedagogische –
  • Fens: onderwijskundige » didactische opvattingen
  • leraar » docent » onderwijzer » leermeester » (SOMS: geluk van) leraarschap
  • literaire middelen (, mogelijkheden van – ) » vormtechniek » taalmiddelen
  • literatuuronderwijs » onderwijs in de letteren » literatuurles » –college
  • moedertaaldidactiek » moedertaalonderwijs
  • neerlandicus » –istiek » Nederl. taal– & letterkunde (: verband cq weten
  • neerlandicus, gevraagde deskundigheid van –
  • onderwijskunde » –kundige(n) » SOMS –vernieuwing(en) » middenschool &r
  • praktische lessuggestie van Fens voor taalgericht literatuuronderwijs
  • school
  • schoolvak literatuur » SOMS: vernieuwing cq modernisering literatuuronderwijs
  • schrijftechniek » –methode » werkwijze van auteur(s) » "making of the v
  • stijl » stilistisch vermogen » schrijfwijze » taalbehandeling
  • stijlmiddel » stilistische middelen » stijlmiddelen » stijlfiguur
  • taal » –kracht » macht c.q. kracht v.d. taal » taalgebeuren » –k
  • taal » taalgebruik » gebruik van taal » taalbeheersing » macht over taal
  • taalvaardigheid » onderwijs taal » stelvaardigheid » taalbeheersing » opstel
  • toon versus taal » "toon" (OOK: versus taal) » [OOK:] "toon" in&raq
  • woord » woordwaarde » woordkracht » (SOMS: vervalsende) macht van woord(en)
  • woordkeus » woordgebruik » woordhantering
  • zin van literatuur » – van literatuuronderwijs » doel van letterkundeonderwijs