1990-08-24 Ononderwijsbare, Het
Volkskrant (vanaf 31 augustus 1968) 1990-08-24 Poëzie essay vrijdag (plm. 1200 woorden)
Genoemd worden William Byrd's "Great Service" uit 1580 in een uitvoering van het koor van de kapel van King's College op cd vastgelegd in 1985, en "De aanslag" van Mulisch waarover een Synthese–deeltje van F.C. de Rover bestaat.
"mooi" » mooi » fraai » goed » aangenaam associatie » connotatie(s) » bijbetekenis(sen) » nuance (–s) » bijgeda Byrd, William canon » canonisering » canon–vorming » [OOK: canon onderuitgehaald] Fens: middelbare–schoolervaring(en)\ herinneringen a. middelbare–school(–tijd) Fens: persoonlijke (privé–) mening» gevoelens» voorkeur» ervaring&raq Fens: persoonlijke ervaring» herinnering [ OOK: jeugdherinnering Fens ] individuele receptie leeservaring » leesbeleving » literatuurbeleving » beleving van je lectuur literatuuronderwijs » onderwijs in de letteren » literatuurles » –college Mulisch, Harry muziek » muzikaal » OOK: Fens over muziek Rover, F.C. de verplichte leeslijst » verplichte lectuur » wat je hoort te lezen zestiende eeuw (–s)

Open originelen in nieuw venster: Deel _1  Deel _2