2005-12-08 Hymne op de saaiheid
Volkskrant (vanaf 31 augustus 1968) 2005-12-08 In het voorbijgaan (rubriek van plm. 800 woorden)
beleving van kunstwerk » kunstbeleving » beleving van kunst bibliotheek » bewaarbibliotheken» archief(–ven)\ bibliothecair depot» leesza Bruckner, Anton Concertgebouw te Amsterdam (OOK: Kleine Zaal van – ) cultuurbevordering cultuurpolitiek » cultuurbeleid » SOMS: politiek en cultuur (c.q. literatuur) cultuurspreiding domheid » – als literair motief » bekrompen cq kleinzielig als literair motief echtgenote van Kees Fens eentonig » dor » saai » grauw » gevaar v. eentonigheid » vervelend &ra Kröller–Müller Museum kunstwaarde » kunstwaardering Laan, Medy van der [staatssecretaris voor cultuur] leeszaal » studiezaal museum » musea museumbezoek » museumbezoeker(s) museumkarakter » museaal muziek » muzikaal » OOK: Fens over muziek National Gallery te Londen Nederlands Openlucht Museum NPS » Nederlandse Programma Stichting politiek » politicus (–ci) » beleid» bestuur» staatszaken» [OOK: recreatie » amusement » vermakelijk » plezier(ig) » pret » grap »