1993-07-10 Onder Invloed: Terug tot Ina Damman / [Fens i.s.m.:] Michaël Zeeman
Volkskrant (vanaf 31 augustus 1968) 1993-07-10 Pastiche–wedstrijd
Met karikatuur van mevr. A.M. Vestdijk–van der Hoeven. – Omdat geen van de (slechts) drie inzendingen voor de opdracht om in de stijl van mevrouw Vestdijk de flaptekst te schrijven voor een denkbeeldige nieuwe editie van "Terug tot Ina Damman" van voldoende kwaliteit was is er geen inzending beloond en wordt op deze datum geen pastiche afgedrukt. Ook ontbreekt een nieuwe opdracht: de rubriek gaat met vakantie tot 4 september.
imitatie » karikatuur » parodie » persiflage » pastiche » SOMS: gewild informatie op stofomslag of kaft » flaptekst » blurb » aanbevelingstekst pastiche » pastiche–karakter pastichewedstrijd » pasticheprijsvraag » pasticherubriek Terug tot Ina Damman (Vestdijk) Vestdijk–Van der Hoeven, Mieke