1991-06-04 Fens en de vrouwen / [anonieme NRC–redacteur]
NRC–Handelsblad (artt van FENS: ZIE na dec.'96) 1991-06-04 FENS DOOR ANDEREN BESPROKEN\TEKST NAV cq OVER FENS
Plm. 250 woorden in een boekbesprekingsrubriek, waarin het zomernummer van "De Brakke Hond" wordt gesignaleerd, een vrouwennummer, verschenen bij de uitbreiding van de Anna Bijns Stichting. Het openingsartikel van Bart de Man zet Fens zeer negatief neer om zijn "wekelijkse woordenhoopjes in grijze regelmaat" en zijn stijl ("erbarmelijk, gruwelijk, stuntelig, krukkig, drabbig, onbeholpen") en verder o.m. als iemand die "De Vrouw geen blik waardig acht".
Anna Bijns Stichting Brakke Hond, De – [tijdschrift] feminisme » feministisch » feministe » feminologen Fens, Kees (18.10.1929–14.6.2008) [OOK: (anderen) over of n.a.v. Kees Fens] Man, Bart de polemiek » polemisch » polemist » discussie » gedachtenwisseling (–en) scheldkritiek(en) X NIET VAN DE HAND VAN FENS; STUK c.q. ANNEX BIJ STUK IS –