1997-02-22 Joop van Zijl
Volkskrant (vanaf 31 augustus 1968) 1997-02-22 Op het tweede gezicht: ism. Opland (< 1500 wrdn)
Met door Opland getekend portret van de NOS–nieuwspresentator Joop van Zijl.
Ter sprake komt, behalve de jarenlang dagelijks door Van Zijl op de tv verzorgde uitzendingen van de nieuwsdienst, het traditioneel eveneens door Van Zijl op de tv gepresenteerde nieuwjaarsconcert van de Wiener Philharmoniker.
beeldvorming » public relations » publicity » p.r. » reclame Concertgebouw te Amsterdam (OOK: Kleine Zaal van – ) Dijkstra, Pia Freriks, Philip Kroll, Erwin muziek » muzikaal » OOK: Fens over muziek nieuwsberichten » journaal » presentatie van de nieuwsberichten roem » beroemd» populair» veelgelezen» grote publieke belangstelling » Siezen, Harm – [nieuwslezer van NOS tv–journaal] sportprogramma (–'s) op radio cq tv » Studio Sport» Sport 7» sport in de med stilstand (v.d. tijd t.o. die vd eeuwigheid) » eeuwigheid vh voltooide "nu" Strauss, Johann tijd / eeuwigheid (OF: tijdelijk / eeuwig) tv » tv–programma (–'s)\ televisie–uitzending(en)\ –optreden» &n Zijl, Joop van (gedurende vele jaren nieuwspresentator bij de NOS)

Open originelen in nieuw venster: Deel _1  Deel _2