1985-04-01 Kees Fens – Kuzien 3 / (: stuk zonder titel)
Kuzien (kwartaalblad KUN; 1983 – ) 1985-04-01 Uit het midden (column van plm. 1000 woorden)
(Titelloze bijdrage in het lentenummer)
examen » tentamen (universitaire studie Nederlands) KUN » Katholieke Universiteit Nijmegen (later: Radboud Universiteit Nijmegen) Kuzien [kwartaalblad Katholieke Universiteit Nijmegen (= Radbouduniversiteit)] perspectief voor studenten Nederlands » maatschappelijke mogelijkheden voor... studie » studeren » studieus » student(en) » OOK: doorleren » leren studie Nederlandse taal– en letterkunde » studie Nederlands tijdschrift, literair (–cultureel) – » tijdschriften » periodiek(en) universiteit » academische studie » universitair onderzoek » hoger onderwijs verleden / heden ; relatie verleden – heden vertraagde student(en)

Open originelen in nieuw venster: Deel